Eight the Experience Curacao

Eight the Experience is een wellness center op Curacao. Aan ons werd de vraag voorgelegd het merk meer exposure te geven. Om Eight meer attentiewaarde en aandacht te geven aan de pleinzijde en entree hebben we een secondskin ontworpen. Een lamellenwand die als een "houten" waterval voor het logo is geplaatst. De houten lamellen zijn vervaardigd van accoya hout. De unieke eigenschappen van accoya is dat het heel zeer vormvast is. Het logo is uitgevoerd in LED en gegoten acrylaat. Daarmee hebben we de letters heel slank en subtiel kunnen houden.

De reclamezuil ter plaatse van de entree is gemaakt van corten staal. Bijzondere van corten staal is naast de warmrode kleur de uistekende bestendigheid tegen het zeeklimaat. 

Voor de houten lamellen wand staat een betonnen bank zodat klanten getriggerd worden plaats te nemen voor het logo en een foto te maken. Op een hele subtiele manier daag je mensen uit Eight te liken op social media. 'S avonds licht enkel het logo op wat een heel bijzonder effect geeft.

http://8curacao.com/